» » » » » » Τίτλοι τέλους για τον Δημήτρη Διαμαντίδη.


Στην αποκάλυψη ότι αυτή θα είναι η τελευταία χρονιά της καριέρας του προχώρησε ο Δημήτρης Διαμαντίδης.
Ο Έλληνας άσος μίλησε στην εφημερίδα «Πράσινη» και φανέρωσε τα πλάνα… συνταξιοδότησης από ένα άθλημα όπου δοξάστηκε όσο λίγοι.
«Δεν το σκέφτομαι περισσότερο, είναι ειλημμένη απόφαση. Θέλω να παίξω έναν ακόμη χρόνο. Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ο στόχος μου είναι να είμαι υγιής πάνω απ’ όλα και μετά άμα μπορέσω να βοηθήσω και εγώ από τη μεριά μου την ομάδα.
Σίγουρα αν καταφέρουμε να κατακτήσουμε κάποιον τίτλο ή τίτλους αυτό θα είναι το καλύτερο τέλος για μένα. Μέσα μου δεν το έχω καταλάβει, ακόμη το “σταματάω” γιατί δεν το έχω ζήσει.
Ξέρω πως θα μου λείψει το μπάσκετ γιατί είναι αυτό που κάνω τόσα χρόνια, ο τρόπος της ζωής μου, αυτό που αγαπάω, η ζωή μου κυλά γύρω από αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά και έκανε έναν μίνι απολογισμό της καριέρας του.
«Σίγουρα φεύγω γεμάτος. Δεν κοιτάζω ακόμη πίσω. Δόξα τω Θεώ η καριέρα μου τα είχε όλα και το μεγαλύτερο κομμάτι της είχε πάρα πολλές επιτυχίες και χαρές στην ομάδα μου, τον Παναθηναϊκό.
Και με την Εθνική ομάδα έχω ζήσει απίστευτες στιγμές. Δεν περίμενα ποτέ πως θα τα ζήσω όλα αυτά. Σίγουρα φεύγω γεμάτος. Δηλαδή όταν θα φύγω, θα είμαι γεμάτος. Μακάρι να είμαι και υγιής να τελειώσει η χρονιά με υγεία και κάποιες επιτυχίες», πρόσθεσε.
Θα καταφέρει ο Παναθηναϊκός να αποχαιρετίσει τον αρχηγό του με την κατάκτηση του εγχώριου πρωταθλήματος; Το ενδεχόμενο προσφέρεται στο 2.25 στις αδειοδοτημένες εταιρείες στοιχημάτων.

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση