» » » 10 εκατ. ευρώ φτιάχνεις σούπερ ομάδα…‏

betcatalog.gr Τα πάντα για το στοίχημα

Τις προάλλες κάθισα κι έφτιαξα μια ενδεκάδα με παίκτες του ελληνικού πρωταθλήματος που μου αρέσουν πολύ. Τερματοφύλακα θα έβαζα το Δημήτρη Κωνσταντόπουλο της Κέρκυρας -εκτός από τα προσόντα του, μου αρέσει και  η αγγλική του παιδεία και το ότι ποτέ δεν κρύβεται από τους δημοσιογράφους. Δεξί μπακ θα χρησιμοποιούσα τον σκληρό Κρίστι Βαγγέλι του Αρη, αδικημένο από την κριτική και σχεδόν βασικό στα δύσκολα από τότε που ήρθε ο Κούπερ.
Αριστερό μπακ θα ήθελα τον μπαρουτοκαπνισμένο Βενετίδη. Στόπερ το θηρίο της Καβάλας που λέγεται Ντουγκλάο και λίμπερο το Δέλλα που έχει αναγεννηθεί. Επειδή ο Τραϊανός δεν εγγυάται παρουσία σε 40 ματς θα ήθελα πίσω από τους δυο τον Σανκαρέ του Ολυμπιακού Βόλου για να’ μαι ήσυχος.

Οι δυο μου κόφτες θα ήταν ο Βιτόλο του ΠΑΟΚ και ο Καρντόζο της Καβάλας, αν και μου αρέσει κι ο Μπαστία της Τρίπολης. Αριστερά θέλω τον Βιερίνια του ΠΑΟΚ και δεξιά τον Αμπτούν της Καβάλας – αλλά θα βολευόμουν και με Κατόνγκο της Ξάνθης. Στην επίθεση θα ήθελα τον Μπούντιμιρ του Εργοτέλη και τον ατίθασο Σολτάνι του Ηρακλή.
Αυτή η ομάδα (έχω αναφέρει 13 παίκτες για την ακρίβεια) κοστίζει (με βάση τα συμβόλαια που οι παίκτες αυτοί έχουν τώρα στις ομάδες που αγωνίζονται) με την εφορία πληρωμένη λίγο πολύ 3 εκατομμύρια ευρώ. Επειδή 3 εκατομμύρια ευρώ στις μέρες μας είναι ένα μέτριο τηλεοπτικό συμβόλαιο, αν το κόστος της ενδεκάδας μου θέλω να φτάσει τα 3,5 εκατομμύρια μπορώ να κρατήσω στον πάγκο τους δυο κυνηγούς μου και να έχω στη θέση τους τον Μιραλάς και τον Μπλάνκο: ο ένας παίρνει 500 χιλιάρικα σήμερα που μιλάμε κι ο άλλος 300.
Φυσικά, μια ομάδα χρειάζεται 18 με 20 παίκτες – πολύ σωστά. Αν πίσω από τους 15, που έχω, βρίσκονται πέντε εκκολαπτόμενοι χαρισματικοί πιτσιρικάδες που βγήκαν από τις ακαδημίες, (π.χ ο Μανωλάς κι ο Αραμπατζής της ΑΕΚ, ο Φετφατζίδης του Ολυμπιακού, ο Φορτούνης της Τρίπολης κι ο Αθανασιάδης του ΠΑΟΚ), τότε το κόστος της ομάδας μου για τους 21 παίκτες που έχω φτάνει μετα βίας τα 4 εκατομμύρια ευρώ.
Αν κάποιος αναλογιστεί ότι τα εγγυημένα εφετινά έσοδα του Πανιωνίου π.χ είναι φέτος 7 εκατομμύρια ευρώ τουλάχιστον –τότε η ομάδα η δική μου μπορεί να ξοδέψει και 3 για να πάρει ένα παίκτη με συμβόλαιο σαν αυτό που έχει ο Σισέ π.χ, υπο την προϋπόθεση ότι θα πουλήσει τον Μπλάνκο (όχι πολλά, ας πούμε 1 εκατομμύριο ευρώ) για να ανοίξει μια θέση.
Σας φαίνεται κακή μια τέτοια ομάδα; Εγω λέω πως με έναν καλό προπονητή και έναν πρόεδρο που να τον φοβούνται οι διαιτητές και να τον σέβονται οι αντίπαλοι μπορεί να παίξει σπουδαία μπάλα και να διεκδικήσει και το πρωτάθλημα. Αρκεί να την υποστηρίξουν με θέρμη οι οπαδοί της –γιατί κι αυτό είναι απαραίτητο.
Α, για να μην το ξεχάσω, η δική μου ομάδα θα έχει και λειτουργικά έξοδα. Θα έχει δέκα υπαλλήλους και θα πληρώνει κι ένα ενοίκιο για το προπονητικό της κέντρο ή το γήπεδο. Πόσο μου κοστίζουν αυτά; Περίπου 1,5 εκατ ευρώ το χρόνο. Οι χορηγοί που έχω στη φανέλα μου θα το καλύψουν το κόστος: δεν υπάρχει πρόβλημα.
Χρησιμοποίησα για το παράδειγμα παίκτες από το ελληνικό πρωτάθλημα – αν είχα τη δυνατότητα να κάνω και κάποιες επιλογές από το εξωτερικό η ομάδα μου θα ήταν φθηνότερη και ίσως πιο ποιοτική: μπορεί π.χ να έβρισκα τον Εν Ντόι και το Σιμάο, όπως έκανε κάποτε ο Βέλιτς στον ΠΑΟ, ή να αποκτούσα πιο νωρίς το Μιραλάς που ο σκάουτερ Μπαρμπαλιάς πρότεινε δυο χρόνια πριν τον αποκτήσει ο Ολυμπιακός, ή να έπαιρνα δανεικό (δηλαδή σχεδόν τζάμπα) τον Ασουνσάο και τον Αλβες (όπως είχε κάνει ο Σάντος στην ΑΕΚ) ή να έβρισκα άνεργο τον καλό Σορεντίνο, όπως είχε κάνει ο Ιλία Ιβιτς.
Ένα πράγμα είναι βέβαιο: ότι η ομάδα μου δεν θα στοίχιζε 17 εκατ ευρώ (μόνο για το ρόστερ), που σήμερα κοστίζει η ΑΕΚ, και φυσικά αποκλείεται να στοίχισε 57 εκατ ευρώ όπως ο μέτριος φετινός ΠΑΟ. Αντίθετα με αυτό που έγινε την τριετία στον ΠΑΟ κι αυτό που γίνεται στην ΑΕΚ, εγώ θα πρόσεχα πολύ τα κόστη –ίσως γιατί τα χρήματα θα τα έβαζα μόνο εγώ χωρίς να περιμένω τίποτα από άλλους….

πηγη aixmi.gr

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση