» » » » » Η νέα Ferrari (Video)

betcatalog.gr Τα πάντα για το στοίχημα

Η νέα Ferrari (Video) Η Ferrari είναι η πρώτη ομάδα που παρουσίασε το μονοθέσιο της για τη φετινή σεζόν. Νέο λογότυπο και η ιταλική σημαία στην πίσω αεροτομή είναι οι νέες καινοτομίες στο αμάξωμα. Τι είπαν οι Αλόνσο και Μάσα.



Φερνάντο Αλόνσο:
«Αυτό το νέο μονοθέσιο είναι καρπός πολλών μηνών δουλειάς από τους μηχανικούς μας και τους ανθρώπους που δουλεύουν για τη Ferrari και είναι σημαντικό να προετοιμαστούμε για το πρωτάθλημα. Πρέπει να δεσμευτούμε απόλυτα σε αυτό που κάνουμε και είμαστε έτοιμοι. Έτοιμοι για την πρόκληση.


Αναμφίβολα ξέρω την ομάδα καλύτερα τώρα, ξέρω τα ονόματα των μηχανικών, κάτι που δεν συνέβαινε πέρυσι για το ξεκίνημα δεν ήταν εύκολο κι έτσι πλέον έχω προσαρμοστεί καλύτερα στην ομάδα και νιώθω ότι αυτό που συνέβη πέρυσι, συνεισέφερε στη δημιουργία ενός νέου μονοθεσίου, στο οποίο νομίζω θα προσαρμοστώ ευκολότερα. Εύχομαι να είναι τόσο δυνατό, όσο όμορφο είναι».

Πάντα νιώθεις πίεση όταν αγωνίζεσαι για τη Ferrari, ειδικά εγώ. Είχα μια δύσκολη χρονιά και είναι πάντα σημαντικό να είσαι ενθουσιασμένος όταν ξεκινά μια νέα, οπότε θα ήθελα να ξεκινήσω μια κερδοφόρα σαιζόν με αποτελέσματα και είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε με το νέο μονοθέσιο. Έχω μεγάλο κίνητρο και είμαι ενθουσιασμένος για την πρόκληση με τους νέους κανονισμούς, τα νέα ελαστικά και την επιστροφή του KERS».

Φελίπε Μάσα:
«Είναι πολύ σημαντικό για μας κι έχω μεγάλο κίνητρο κι ενθουσιασμό. Παρακολούθησα την εξέλιξη του μονοθεσίου και είμαι ανυπόμονος να ξεκινήσω τη νέα σαιζόν. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να μάθουμε και να καταλάβουμε γρήγορα κα αυτός είναι ένας επιπρόσθετος λόγος για να δεσμευθώ σε αυτό, να ξεκινήσω τις δοκιμές και να εξελίξω το μονοθέσιο.
Φαίνεται ότι πέρασε πολύς καιρός από το τέλος του πρωταθλήματος, αλλά ο χρόνος φεύγει γρήγορα, το να δουλεύεις ένα μονοθέσιο δεν είναι απλό πράγμα. Νομίζω ότι με τη δύναμη της δουλειάς μας θα έχουμε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο από τον πρώτο αγώνα. Η πίεση είναι πάντα μεγάλη, αλλά παραμένω ήρεμος. Θέλω να έχω μια καλή χρονιά κα είναι σίγουρος ότι με αυτό το μονοθέσιο και αυτή την ομάδα θα τα καταφέρω.




πηγη gazzetta.gr

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση