» » » » Χριστίνα Κολέτσα: Δείτε την... καυτή φωτογράφισή της!

betcatalog.gr Τα πάντα για το στοίχημα


Χριστίνα Κολέτσα: Δείτε την... καυτή φωτογράφισή της!
Η Χριστίνα Κολέτσα αποκαλύπτεται στο Nitro που κυκλοφορεί, κάνοντας τους άντρες να παραμιλούν με τις καυτές πόζες της: Αισθησιακές φωτογραφίες με μαγιό και για την ακρίβεια... το μισό! Το φούντωσε ο  "καύσωνας" το κορίτσι...


Σκέφτεται να γραφτεί σε κολέγια και να σπουδάσει ψυχολογία: «Για την κοινωνία μπορώ να είμαι άλλη μια τραγουδιάρα. Εγώ όμως αισθάνομαι ότι μπορώ να είμαι κάτι άλλο: Μπορεί το τραγούδι να είναι απλώς το χόμπι μου κι από εκεί και πέρα να κάνω άλλα πράγματα, να αναπτύσσω αλλιώς τον εαυτό μου και το πνεύμα μου», ομολογεί και προσθέτει: «Όταν ανακαλύπτουν ότι έχω κι εγώ κάποιο μυαλό, αιφνιδιάζονται, ιδιαίτερα οι άνδρες. Κάποιοι ενθουσιάζονται που το ανακαλύπτουν και με ερωτεύονται κάποιοι άλλοι το βάζουν στα πόδια. Αυτοί είναι και οι περισσότεροι».


πηγη  www.markos.tv

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση