» » » » » Ζοάο Μιράντα: Θέλω να ολοκληρώσω την καριέρα μου εδώ.


Δε νιώθει ότι υπάρχει λόγος να αποχωρήσει από την Ατλέτικο Μαδρίτης, τουλάχιστον μέχρι να λήξει το συμβόλαιό του, ο Ζοάο Μιράντα.
Ο Μιράντα αγωνίζεται στους «ροχιμπλάνκος» από το 2011 και έχει ζήσει τα πάντα σε αυτούς, εκτός από την κατάκτηση του Champions League, το οποίο πάντως η Ατλέτικο Μαδρίτης προσφέρεται στο 17.00 στις στοιχηματικές εταιρίες για να το κατακτήσει εφέτος.
Ο Βραζιλιάνος στόπερ δεν έχει δηλαδή λόγο να θέλει να φύγει από την ομάδα του Nτιέγκο Σιμεόνε και δηλώνει διατεθειμένος να εξαντλήσει το συμβόλαιό του που λήγει του χρόνου.
«Είμαι άνετος. Έχω συμβόλαιο για φέτος και για του χρόνου. Το μυαλό μου πρέπει να είναι μόνο στο πώς θα παίζω ποδόσφαιρο, απολαμβάνοντας τις στιγμές μου στην Ατλέτικο και βοηθώντας την ομάδα μου να διεκδικεί συνεχώς τίτλους.
Θέλω να ολοκληρώσω με ωραίο τρόπο την καριέρα μου εδώ. Έχω άλλον έναν χρόνο συμβολαίου και έχω σκοπό να τον εξαντλήσω» τόνισε ο Μιράντα.
Θα κερδίσουν αυτός και οι συμπαίκτες του τη Ρεάλ Μαδρίτης στον πρώτο αγώνα των δύο ομάδων για το Champions League;

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση