» » » » » » Ενδιαφέρον της Σίτι για Ντε Μπραν


Ο μεσοεπιθετικός της Βόλφσμπουργκ, Κέβιν Ντε Μπραν -και όχι Μπρούιν ή Μπρόιν όπως λανθασμένα αναφέρεται στην Ελλάδα- επιβεβαίωσε ότι υπάρχουν «ανεπίσημες επαφές» με τη Μάντσεστερ Σίτι, κάτι που τον φέρνει ακόμα πιο κοντά στην αποχώρηση του από τη Βόλφσμπουργκ.
Ο Ντε Μπραν με τη φετινή εξαιρετική του πορεία με τους «λύκους» έχει γίνει στόχους για αρκετά κορυφαία κλαμπ της Ευρώπης. Ο διεθνής Βέλγος έχει σκοράρει 10 τέρματα σε 34 εμφανίσεις στη Μπουντεσλίγκα και βοήθησε τη Βόλφσμπουργκ να τερματίσει στη δεύτερη θέση, ενώ πριν δύο εβδομάδα βοήθησε την ομάδα του να φτάσει και στην κατάκτηση του κυπέλλου Γερμανίας.
Μία από τις ομάδες που έχουν δείξει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι η Μάντσεστερ Σίτι, η οποία επιθυμεί να φέρει πίσω στην Αγγλία τον πρώην παίχτη της Τσέλσι, με τον 23χρονο Βέλγο να μην κρύβει το γεγονός σε δηλώσεις του στο Sky Sports News.
«Λέμε σε όλους (μαζί με τον ατζέντη του) ότι αν θέλουν να κάνουν κάτι θα πρέπει να μιλήσουν πρώτα στη Βόλφσμπουργκ, όχι σε εμένα».
«Πάντα σκεφτόμουν ότι πρώτα θα μιλούσα με την ομάδα μου όταν θα τελείωνε η σεζόν. Και για εμένα η σεζόν δεν τελείωσε. Ξεκινάει πιθανότατα την επόμενη εβδομάδα ή σε δύο εβδομάδες, αλλά επίσης θα πρέπει να κάνω διακοπές».
«Δεν έχω άγχος για τέτοια πράγματα. Όλα θα πάρουν τον δρόμο τους και γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλές φήμες και οι εφημερίδες γράφουν πολλά».
***Ποιές είναι οι νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων στην Ελλάδα.
«Ήταν μια υπέροχη χρονιά. Νομίζω πως το πιο σημαντικό πράγμα για το οποίο είμαι πολύ ενθουσιασμένος είναι ότι έπαιξα σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια, έχασα μόνο ένα παιχνίδι και ξεκίνησα βασικός σε όλα».
«Ο χρόνος μου στην Τσέλσι δεν ήταν άσχημος. Όλοι μιλάνε για αυτό και ότι πολύ κακή περίοδος, αλλά εγώ απλά αποφάσισα ότι δεν ήθελα να παίξω στην ομάδα κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες. Απλά ήθελα να παίξω ποδόσφαιρο και αυτό ήταν που έκανα τελικά».

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση