Ο Χαβιέ Μασεράνο δεν έκρυψε την επιθυμία του μετά το τέλος της καριέρας του.
Μπορεί να είναι ακόμα στα 31 του, αλλά ο Χαβιέ Μασεράνο, με δηλώσεις του μίλησε για το μέλλον του και η επιθυμία του είναι να γίνει προπονητής. «Θα ήθελα να γίνω προπονητής. Σαν παίκτης, τα πράγματα είναι ευκολότερα, αλλά γίνεται πολύ πιο πολύπλοκο όταν περνάς στην άλλη πλευρά. Θέλω να μεταδώσω όλα όσα μου έμαθαν οι προπονητές μου. Στο ποδόσφαιρο, όλα είναι κύκλος» δήλωσε ο Μασεράνο, που διεκδικεί και φέτος την Πριμέρα Ντιβιζιόν με τη Μπαρτσελόνα, η οποία προσφέρεται στο 1.57 για να την κατακτήσει στις εταιρίες στοιχημάτων.
Ο Αργεντινός μίλησε και για το πως μετατράπηκε από μέσος, σε στόπερ. «Εκείνη την εποχή, πολλοί μέσοι είχαν τραυματιστεί και ο Σέρχιο Μπουσκέτς εμφανίστηκε στο κέντρο. Ο Γκουαρντιόλα είδε τα χαρακτηριστικά μου, του άρεσε αυτό που είδε και με τοποθέτησε στην άμυνα. Πήγα στη Μπαρτσελόνα γνωρίζοντας ότι υπέγραψα σαν μια εναλλακτική επιλογή και θα ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσω τη θέση μου. Προφανώς και έπρεπε να παλέψω για τη θέση μου, αλλά ένας από τους καλύτερους του κόσμου, έπαιζε στη θέση αυτή. Την ίδια ώρα, στην Αργεντινή έγινα αρχηγός και έπρεπε να κερδίσω τη θέση μου σε δύο ομάδες. Με τον καιρό βέβαια, κατάφερα να κερδίσω τη θέση μου» δήλωσε ο Μασεράνος.

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση