» » » » » Μάρκο Βεράτι: Eίμαι ικανοποιημένος με την τωρινή μου ομάδα.

Την πρόταση της Ρεάλ Μαδρίτης προς τον ίδιο και τον λόγο για τον οποίο αυτός την απέρριψε αποκάλυψε ο Μάρκο Βεράτι.

Ο Ιταλός μέσος δέχθηκε κρούση το περασμένο καλοκαίρι για να αφήσει το Παρίσι και να πάει στη Μαδρίτη, όμως ο ίδιος αρνήθηκε αυτήν την προοπτική.
Ο λόγος; Ότι αισθάνεται χαρούμενος στην «Πόλη του Φωτός» και νιώθει ότι ακόμη δεν έχει κλείσει ο κύκλος του στην Παρί Σεν Ζερμέν, η οποία την ερχόμενη Τρίτη θα αντιμετωπίσει στην έδρα της Βασιλεία για την κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση.
Ο Μάρκο Βεράτι είναι γεννημένος στις 5 Νομεβρίου 1992 στην Πεσκάρα) και αγωνίζεται στην χώρο του κέντρου κυρίως, για λογαριασμό της γαλλικής Παρί Σεν Ζερμέν από το 2012 μετά την μεταγραφή του από τα τμήματα υποδομής της Πεσκάρα. Έχει, επίσης συμμετοχές σχεδόν σε όλες τις Εθνικές ομάδες ποδοσφαίρου της Εθνικής Ιταλίας.
Ο Ιταλός μέσος μίλησε στο «Rai Sport» για την πρόταση των «μερένχες» και γνωστοποίησε τον λόγο που προτίμησε να ρίξει άκυρο στους Μαδριλένους για να μείνει στη Γαλλία.
«Απέρριψα την πρόταση της Ρεάλ Μαδρίτης επειδή είμαι ικανοποιημένος με την τωρινή μου ομάδα και δεν ήθελα να μπω σε συζητήσεις με κάποια άλλη.
Έμαθα για την πρόταση της Ρεαλ και ήμουν πολύ χαρούμενος. Δεν είναι εύκολο να ενδιαφερθεί για σένα μια τόσο σπουδαία ομάδα.
Όμως, είμαι ευτυχισμένος στο Παρίσι και δε θέλω να φύγω. Πρώτα πρέπει να κερδίσω κάτι εδώ» υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο Μάρκο Βεράτι.
Δείτε επίσης

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση