» » » Μουρίνιο: "Χωρίς παίκτες, είμαι ένα τίποτα"

Ο Ζοσέ Μουρίνιο έδωσε μία ακόμα "παράσταση" σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε καθώς "υποκλίθηκε" στους παίκτες του ενώ ταυτόχρονα αφιέρωσε μία φαρμακερή ατάκα στον Γιόχαν Κρόιφ!
Ο Ζοσέ Μουρίνιο συνηθίζει να μετατρέπει τις συνεντεύξεις Τύπου που παραχωρεί σε προσωπικό σόου, και το ίδιο έκανε και την Παρασκευή ενόψει της σαββατιάτικης αναμέτρησης πρωταθλήματος της Ρεάλ Μαδρίτης κόντρα στη Ράθινγκ Σανταντέρ.



Και αυτό γιατί δεν περιορίστηκε μόνο σε αναφορές για τη "βασίλισσα" αλλά εισέβαλε και σε... ξένα χωράφια, όπως για παράδειγμα το θέμα της ανανέωσης του συμβολαίου του Γουέιν Ρούνι με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ενώ δεν έχασε την ευκαιρία να "καρφώσει" τον Γιόχαν Κρόιφ.

"Κοιτάξτε τα μάτια μου, δεν έχω κοιμηθεί όλη την εβδομάδα", ήταν η ατάκα-απάντηση του "special one" σε πρόσφατη τοποθέτηση του "ιπτάμενου Ολλανδού" πως δεν θα τον ήθελε ποτέ στη δική του ομάδα, για να πει στη συνέχεια για τον Ρούνι αλλά και τις μεταγραφές της "βασίλισσας".

"Δεν με πήραν τηλέφωνο οι άνθρωποι της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για τον Ρούνι αλλά έχουν το τηλέφωνό μου. Δεν έχω μιλήσει καθόλου με τη διοίκηση με τη Ρεάλ για το θέμα των μεταγραφών.

Εδώ και μία εβδομάδα σας επαναλαμβάνω ότι δεν θα γίνουν μεταγραφές τον Ιανουάριο. Θα μιλήσουμε τον Μάιο ή τον Ιούνιο, εάν επιβιώσω.


Εκείνη την περίοδο θα προσπαθήσουμε να πάρουμε έναν ή δύο παίκτες και θα αφήσουμε ισάριθμους να φύγουν. Θέλω σταθερότητα, είμαι ευτυχισμένος με τους παίκτες που έχω στη διάθεσή μου.

Όλοι οι σύλλογοι θέλουν να βελτιώνονται κάθε χρόνο, όμως εμένα δεν με απασχολεί η χειμερινή μεταγραφική περίοδος".


Όσο για το πόσο εξαρτημένη αρχίζει να γίνεται η "βασίλισσα" από την παρουσία του (είναι ήδη στην κορυφή της Πριμέρα Ντιβισιόν αλλά και στον όμιλο του Τσάμπιονς Λιγκ), ο Πορτογάλος δήλωσε:

"Δεν υπάρχει η παραμικρή εξάρτηση από μένα. Εγώ, χωρίς τους παίκτες, δεν είμαι κανείς. Και οι παίκτες, χωρίς τη συνεργασία μου, είναι διαφορετικοί. Μία ομάδα έχει κάτι από τον προπονητή της, είτε καλό είτε κακό.

Δεν έχουμε κερδίσει ακόμα τίποτα, δεν είμαστε μία τέλεια ομάδα και απέχουμε πολύ από το να γίνουμε. Με ηρεμία νομίζω ότι θα πραγματοποιήσουμε το σχέδιο που έχουμε στο μυαλό μας μέσα σε τέσσερα χρόνια".


πηγη sport24.gr

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση