» » » Δείτε τη σέξι φωτογράφιση της Πηνελόπης Αναστασοπούλου!

betcatalog.gr Τα πάντα για το στοίχημα 



Η όμορφη ηθοποιός ανανέωσε το look της, ντύθηκε κουνελάκι της άνοιξης και μίλησε στο περιοδικό Adore για όλα... To Dancing On Ice, το χωρισμό που την έφερε στα πρόθυρα της κατάθλιψης, τον νέο έρωτα που προστατεύει σαν θησαυρό από τη δημοσιότητα, το γάμο, αλλά και την κρίση και την πολιτική. 
Τα τελευταία χρόνια η δημοσιότητα της έχει δοθεί απλόχερα. Πώς όμως το διαχειρίζεται; "Υπάρχει ένα κομμάτι της δημοσιότητας που δεν μου αρέσει καθόλου. Όχι μόνο με τρομάζει, μπορεί να καθοδηγήσει και τη διάθεσή μου. Αυτό έχει να κάνει με τον κιτρινισμό. Το να με φωνάζουν με το όνομά μου στο δρόμο, όμως, είναι υπέροχο", δηλώνει.
Από τα πρώτα live του Dancing On Ice η Πηνελόπη μίλησε για μια δύσκολη περίοδο της ζωής της, την οποία και κατάφερε να ξεπεράσει και μέσα από τη συμμετοχή της στο παιχνίδι. "Κάνε ένα πείραμα: Κοίτα ένα σημάδι στον τοίχο αρκετή ώρα, θα δεις ότι αυτό μεγαλώνει, πράγμα που σημαίνει πως όσο το κοιτάζεις αυτό μεγενθύνεται.... Τα δύο πράγματα που βοήθησαν πολύ [...να ορθοποδήσω] ήταν η δημιουργία της μπάντας και το Dancing On Ice"
"Είμαι ερωτευμένη, αλλά το κρύβω καλά!", δηλώνει σήμερα η Πηνελόπη που φροντίζει να κρατήσει τον αγαπημένο της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. "Ο σύντροφός μου είναι εκεί για να είμαστε μαζί και να περνάμε όμορφα. Όχι για να το επιδεικνύω"! Σε ό, τι αφορά στις σχέσεις δηλώνει ότι ζηλεύει, αλλά μόνο όταν της δοθεί αφορμή. "Μου έχει τύχει να προχωράω στο δρόμο με το φίλο μου και να έρχεται ένα ζευγάρι από την αντίθετη πλευρά. Η τύπισσα κοιτούσε και φλέρταρε με τον δικό μου. Ε, όπως περνούσε την έπιασα από τα μαλλί. Δεν κρατιέμαι εγώ με αυτά"
Για τα όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό με την κρίση, αναφέρει πως "είναι λάθος που τον Κωστόπουλο τον έχουν συδνέσει με το lifestyle!" για να συμπληρώσει όμως πως σε "καμία περίπτωση δεν φταίει ο κόσμος" που η κατάσταση έφτασε ως εδώ! Άλλωστε όπως δηλώνει θα προσέφερε στην πολιτική, μόνο αν το σύστημα ήταν διάφανο: "Αλλά στο σύστημα που υπάρχει τώρα τι να κάνω; Να κοροϊδεύω τους άλλους και μένα;"!


προσφορές

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση