» » » » » » Σωτήρης Νίνης: Στο μυαλό μου είναι η Εθνική Ομάδα και το EURO

betcatalog.gr Τα πάντα για το στοίχημα 


O Σωτήρης Νίνης παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «Top Scorer» και αναφέρθηκε τόσο στην Εθνική ομάδα και τον Φερνάντο Σάντος όσο και για τον ίδιο.


Ο μέσος πλέον της Πάρμα, μίλησε για την μεταγραφή του, τον τραυματισμό του, για την καριέρα του αλλά για την Εθνική που αγωνίζεται στο Euro στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας.



Αναλυτικά δήλωσε


-Ποια ήταν η καλύτερη και ποια η χειρότερη στιγμή της καριέρας σου;

«Η χειρότερη ήταν ο τραυματισμός μου την περασμένη σεζόν, που με άφησε εννιά μήνες εκτός αγωνιστικής δράσης. Οι δύο καλύτερες ήταν το νταμπλ που κατέκτησα με τον Παναθηναϊκό το 2010 και η συμμετοχή μου στο Μουντιάλ με την Εθνική ομάδα την ίδια χρονιά».


- Πώς την. πάλεψες το διάστημα της αποχής σου από την αγωνιστική δράση;

«Ειδικά τον πρώτο καιρό ήταν πολύ δύσκολα. Ευτυχώς, όμως, είχα ανθρώπους που με βοήθησαν να το ξεπεράσω. Ειδικά στο ψυχολογικό κομμάτι. Νομίζω ότι αυτό είναι το πιο σημαντικό. Όχι πως δεν είναι και το σωματικό. Και εκεί είχα την κατάλληλη στήριξη από αξιόλογους ανθρώπους».


- Ποιο είναι το ποδοσφαιρικό σου όνειρο;

«Το όνειρό μου είναι να συνεχίζω να είμαι υγιής και να παίζω μπάλα. Σε όσο πιο υψηλό επίπεδο αγωνίζομαι, τόσο πιο χαρούμενος είμαι. Αλλά, όπου κι αν παίζω, θα είμαι ευτυχισμένος, γιατί θα κάνω αυτό που αγαπώ».

- Το να παίξεις στο Campionato αποτελούσε όνειρο για σένα; Ανυπομονείς να παίξεις στα ιταλικά γήπεδα;

«Ναι. Ήταν ένα όνειρο για μένα. Είναι από τα κορυφαία πρωταθλήματα του κόσμου και χαίρομαι που θα αγωνιστώ σε αυτό. Περιμένω να παίξω στην Ιταλία, αλλά δεν το σκέφτομαι από τώρα. Στο μυαλό μου είναι η Εθνική Ομάδα και το EURO».


- Μέχρι πού πιστεύεις ότι μπορεί να φτάσει η Εθνική στα γήπεδα της Ουκρανίας και της Πολωνίας;

«Αν είμαστε σωστοί και αυτοί που πρέπει, πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε μια αξιοπρεπέστατη πορεία. Απαιτείται πειθαρχία και τήρηση του πλάνου του προπονητή μας για να τα καταφέρουμε. Εφόσον κάνουμε αυτά που πρέπει, από εκεί και πέρα κανείς δεν ξέρει μέχρι πού μπορούμε να φτάσουμε. Θέλουμε να τους κάνουμε να ασχοληθούν και πάλι μαζί μας».


- Το θαύμα του 2004 μπορεί να επαναληφθεί;

«Θαύματα δεν γίνονται κάθε μέρα. Είναι κάτι που δύσκολα μπορεί να επαναληφθεί. Ωστόσο νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε μια καλή πορεία».


- Ποια η άποψή σου για τον Φερνάντο Σάντος;

«Η καλύτερη. Είναι ένας άνθρωπος που αγαπά το ποδόσφαιρο και δουλεύει σκληρά καθημερινά. Το κάνει με πειθαρχία και αγάπη. Είναι από τους καλύτερους με τους οποίους έχω συνεργαστεί και από τους καλύτερους που έχουν έρθει στην Ελλάδα. Το έχει αποδείξει άλλωστε, καθώς σε όποια ομάδα κι αν έχει εργαστεί έχει αφήσει έργο».
William Hill Sports

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση