» » » » » » Πάου Γκασόλ: Θα είμαι στους Ολυμπιακούς Αγώνες στη Βραζιλία.


Αν κάποιος πρέπει να πάρει τον τίτλο του MVP του φετινού Eurobasket, δεν είναι άλλος από τον Πάου Γκασόλ.
Ο Ισπανός άσος πραγματοποίησε σπουδαίες εμφανίσεις στη Γαλλία και έβαλε τη… σφραγίδα του, στην κατάκτηση του Eurobasket από τους «ροχιμπλάνκος», «κλέβοντας» την παράσταση.
«Δεν σταματάω από την Εθνική Ισπανίας. Θα δώσω το παρών και στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016 στη Βραζιλία. Στόχος μας να κατακτήσουμε ένα μετάλλιο και σε αυτή τη διοργάνωση. Σε αυτό το τουρνουά δεν ήμασταν φαβορί να κατακτήσουμε το τρόπαιο, αλλά τα καταφέραμε. Δουλέψαμε καλά μαζί και ήμασταν περισσότερο ομαδικοί στο παιχνίδι μας. Ήταν μεγάλη η νίκη μας στον ημιτελικό κόντρα στη Γαλλία, αλλά και η Λιθουανία στον τελικό πρόκειται για μία πολύ καλή ομάδα. Είμαι περήφανος για την ομάδα και τους συμπαίκτες μου. Δείξαμε χαρακτήρα», ανέφερε μεταξύ άλλων ο αστέρας του ΝΒΑ στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε, τη στιγμή που το ενδεχόμενο να κατακτήσουν οι Μιλγουόκι Μπακς τον τίτλο του ΝΒΑ φέτος προσφέρεται σε απόδοση 51.00 στις εταιρειες στοιχηματων στην Ελλαδα.
«Το να παίρνεις το βραβείο του MVP είναι κάτι το ξεχωριστό. Είναι κάτι που με χαροποιεί, αλλά αυτό που με χαροποιεί περισσότερο είναι ότι αυτή η ομάδα κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο. Είμαι ευγνώμων στους συμπαίκτες μου. Χωρίς τη δουλειά όλων δε θα φτάναμε στην κορυφή. Οι ομάδες κατακτούν τους τίτλους και τα μετάλλια, όχι ένας παίκτης. Χαίρομαι που βοήθησα από την πλευρά μου στο να κατακτήσουμε το τρόπαιο», πρόσθεσε στη συνέχεια ο Ισπανός.

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση