» » » » » » Τα «χώνει» στην διοίκηση ο Ντάνι Άλβες


Αναποφάσιστος δηλώνει ακόμη ο Ντάνι Άλβες όσον αφορά την ανανέωση της συνεργασία του με την Μπαρτσελόνα, εκφράζοντας παράπονο προς την Καταλανική διοίκηση.
«Δεν ξέρω ακόμη τι θα κάνω. Αυτή τη στιγμή το μόνο που σκέφτομαι είναι οι δύο τελικοί που έχουμε μπροστά μας. Μετά θα ανακοινώσω την απόφασή μου. Δεν έχω ακόμη αποφασίσει. Εξετάζω κάποιες επιλογές. Μετά τον τελικό του Champions League θα ανακοινώσω τι θα κάνω. Ό,τι κι αν γίνει, η Μπαρτσελόνα θα είναι για πάντα στην καρδιά μου, γιατί εδώ πέρασα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου», τόνισε ο Βραζιλιάνος μπακ.
 ***Δείτε εδώ όλες τις νόμιμες εταιρείες στοιχημάτων με άδεια στην Ελλάδα
Καταλήγοντας με τα μηνύματα του προς την διοίκηση. «Όχι, δεν θεωρώ πως ο σύλλογος με έχει εκτιμήσει σωστά. Κι αν αισθάνεσαι έτσι, πρέπει να πάρεις μια απόφαση. Εξακολουθώ να θέλω να μείνω εδώ, αλλά όχι με οποιοδήποτε κόστος. Δεν μιλάω για χρήματα, αλλά για σεβασμό. Αρχικά η ομάδα δεν ήθελε να με κρατήσει, αλλά τους τελευταίους 3-4 μήνες άλλαξαν στάση και πλέον λένε πως οι εμφανίσεις μου βελτιώθηκαν. Η απόφαση εξαρτάται μόνο από μένα, από κανέναν άλλο», ξεκαθάρισε.

About betcatalog

Τα πάντα για το Πάμε Στοίχημα. Καθημερινά προγνωστικά στο Στοίχημα.Όλες οι Νόμιμες εταιρίες στοιχημάτων.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση